Hondarribiko aireportuak martxoko datu historikoak gainditu ditu, AENAk astearte honetan argitaratutako informazioaren arabera. Orotara, 37.394 bidaiarik erabili zuten Gipuzkoako aireportua, 2023ko martxoarekin alderatuta %8,4ko hazkundea izan delarik. 2008ko martxotik ez zen kopuru horretara iritsi: orduan 37.321 erabiltzaile izan ziren.
Datu historikoak kontuan hartuta, pandemia garaia (2020 eta 2021) salbuetsita, martxoan batez beste 26.649 bidaiari izan dira. Aurten, berriz, ia 11.000 bidaiari gehiago jaso ditu aireportuak. Hazkunde horrek agerian uzten du aireportuaren jarduera berreskuratzen eta sendotzen ari dela.
Bidaiarien gorakadarekin batera, operazioen kopurua ere handitu da. Iaz 412 hegaldik hartu zuten parte, eta aurten 453ek. Horien artean, Real Sociedad futbol taldearen Manchesterrerako espedizioaren irteera eta itzulera nabarmendu dira.
Hegazkin konpainien eskaintza zabaltzen ari da Hondarribian. Madrilgo (Iberia) eta Bartzelonako (Vueling) ohiko hegaldiez gain, Las Palmaseko (Binter) eta Londresko Cityflyer-British Airways konpainiek ere euren zerbitzuari eutsi diote. Horrez gain, martxoaren amaieran Binterrek Tenerife Iparraldearekin zuzeneko konexioa berriro martxan jarri zuen.
Apirilean, Voloteak bere jarduna indartu du. Malaga eta Sevilla helmuga gisa berrabiarazi ditu, eta horiei Palma de Mallorca eta Menorca gehitu zaizkie. Hala ere, aurreko urtean ez bezala, Valentziarako zuzeneko hegaldirik ez da izango. Asturiasen jaiotako kostu txikiko konpainiaren estrategia aldaketa horrek ez du, momentuz, bidaiari kopuruaren igoeran eragin negatiborik izan.
Hondarribiko aireportua, beraz, hazkunde bidean da berriro, eta eskaintza zabaltzearekin batera, Gipuzkoako eta inguruko herritarren mugikortasunerako gune estrategiko bihurtzen ari da.